De voorbereidingen deel 1 - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Tv Groesbeek - WaarBenJij.nu De voorbereidingen deel 1 - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Tv Groesbeek - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen deel 1

Blijf op de hoogte en volg Tv

18 September 2014 | Nederland, Groesbeek

Erwin Leenders, Koen Cillessen, Arjen Lansdaal (Lees: Koef) en Ruud Verstraaten zijn door John Kamps van TV Groesbeek op wereldreis gestuurd om verschillende talen en mensen te leren kennen. Iets wat volgens John onze persoonlijke ontwikkeling ten goede zal komen.

Inmiddels zijn de inentingen voor het onbekende gebied binnen en hebben we allemaal een stijve arm van de hoeveelheid spuiten die we gekregen hebben. Als dat zaterdag maar over is! De inentingen gingen niet bij iedereen pijnloos. Op de foto hebben we Koef staan die redelijk wat last had van het prikje in zijn arm.

Natuurlijk hebben we ook allemaal een visum aangevraagd omdat we anders bang zijn dat we bij een eventuele controlepost huiswaarts kunnen keren. Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn omdat dan al onze goede voorbereidingen op deze spannende trip naar de kloten zijn geholpen!

Aanstaande zaterdag begint de reis tussen ongeveer 11.00 uur en 12.00 uur. Dit is nog even afhankelijk van hoe laat de mensen die ons opvangen, in de voor ons onbekende wereld, ons willen onthalen.

De zenuwen zijn bij ons alle vier goed te merken en we kunnen het bijna nergens anders over hebben dan deze spannende trip!
Inmiddels is de auto gepoetst en van een grote beurt voorzien om er zeker van te zijn dat deze melkkoe ons gaat brengen waar we heen willen!

De vragen die nu bij ons leven zijn onder andere:
Hoe ver zal het zijn?
Welke taal wordt er gesproken?
Dragen de vrouwen er rokjes of de mannen mutsen?
Hoe worden we opgevangen door de inheemse mensen?

Een hoop vragen zullen zaterdag beantwoord worden!